Bunun teknolojiyle alakası var ama sandığınız kadar yok. İran hükümeti içinde bir sürü ajanlara sahipti. Madem Amerika bu kadar yetenekliydi, neden Saddam'ı kısa sürede etkisiz hale getiremediler?
Her şey istihbaratla oluyor günümüzde. Ülkenin vatandaşları da yönetimden memnun olmadıkları için ihanet etmeye yatkındılar. Zaten Hamaney'in ölümünden sonra kutlama yaptılar...
O zaman ki teknoloji ile şu an ki teknoloji çok farklı.
Ajanlar dünyanın var oluşundan beri var maalesef her ülkede