Demokrasi, hak hukuk adalet, insan hakları olmayan ülkeler in kaderi bu. Saddama destek verip onu diktatör yapanlar, diktatör var deyip ülkeyi talan ediyorlar. İbret alıp demokrasimize sahip çıkmalıyız