Bakış açınız değişti mi?
24
●1.110
- 01-03-2026, 19:54:26bizimkiler kola döküyor diye hep dalga konusu oluyor. ne yapsınlar 2 füze de biz mi atalım ? satın o zaman elinizdeki bilgisayarları windows kullanmayın , Chip kullanmayın , Mac kullanmayın. kimsenin bir önerisi yok herkes onu bunu öteleme derdinde. Din yerine teknolojiye yapılmış yatırım doğru da. hadi buyrun 128 milyar doları elinize verelim bir tane telefon üretin o parayla üretebiliyormusunuz ? tek elden çıkmıyor bir şey illa bir yerde bu bebek yiyen canilerden bir şey almanız lazım. bu bebek yiyici katillerin sonu elbet gelecek . bu katiller de senin paranda olsa sana yaptırmıyor telefonu . iran nükleer füze yapıcam dedi kaç senedir ambargo yiyor. dn de bombalanmaya başladı . adamların dini liderleri öldü bir şey yapamıyorlar . elleri kolları bağlı .
- 01-03-2026, 22:37:25Sonuna kadar katılıyorum. Adamların saldırma amacı zaten dini sebepler. Tek amaçları yahudiliği yüceltmek.CAKNET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-03-2026, 16:34:44Devir değişmedi aslında. Her zaman teknolojiye önem veren kazandı. Bu tarihte de hep böleydi, böylede devam edecek._Forbidden_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
