Aksine en fanatik dini duygularla saldiriyorlar. Farklari tarikat seyhleri yerine akillarini takip ediyorlar.
Kuran da diyor zaten aklini kullanmayan pislik icinde kalir diye.
Sonuna kadar katılıyorum. Adamların saldırma amacı zaten dini sebepler. Tek amaçları yahudiliği yüceltmek.