24 saat içinde İran'ın tüm üst düzey yönetici kadrosu öldürüldü.
Adamlar uzaydan yapa zeka destekli füze atıyor. Tek zahiyat vermeden bir ülkeyi yerle bir ediyor.
Daha geçen aylarda Venezuela başkanını 2 saat içinde yatak odasından alıp götürdüler.
Savaşın seyri çok değişti. Asarız keseriz devri bitti.
Lanet olası Amerika ve İsrail maalesef dünya düzeninin en güçlü oyuncuları.
Umarım aklı selim tedbirler ve uygulamalar ile ayakta kalırız.
Starbucks içmeyerek ve kola dökerek olmuyor maalesef bu işler.
Tanrı Türk'ü korusun ❤️🙏
Bakış açınız değişti mi?
24
●1.110
- 01-03-2026, 18:20:42Üyeliği durdurulduBu ağırdı ama tam isteğim şeydi saol ustatArif adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-03-2026, 18:21:30
Kola döken tayfadan birisi babam , akrabam vs olsa utançtan yerin dibine girrerdim . düşündükçe mantığımı kaybediyorum
- 01-03-2026, 18:21:54Hz Peygamber (SAV)in kuru bir hasır üzerinde yattığını ve hasırın sırtında iz bıraktığını gören Hz Ömer (RA), gözyaşlarını tutamamış ve neden ağladığının sorulması üzerine şöyle demiştir: Ya Rasülallah! Kisra ve Kayser neler içinde yaşıyorlar! Hâlbuki sen Allahın Rasülüsün. Bunun üzerine Hz Peygamber (SAV) şöyle buyurdu: Dünya onların, ahiretin de senin olmasına razı değil misin?
Peygamberimiz daha evvelden bize aslında hakikati bildirmiştir. Bu dünya kötülerin dünyası diye boşuna dememişler
Tüm iyi insanlar için, Allah'ın rahmeti ve yardımını diliyoruz. Bu zulmedenler dilerim perişan olurlar. Her şey zamanını bekler. - 01-03-2026, 18:22:30bizimkiler kola dökmeye devam etsin şuanki devirden anlamıyorlar şuan kola içerek yazıyorum radı on numara
- 01-03-2026, 18:23:52Devir çok değişti. Ağırlığı teknolojiye veren kazanıyor. Gerisi HİKAYE.

Kola döken tayfadan birisi babam , akrabam vs olsa utançtan yerin dibine girrerdim . düşündükçe mantığımı kaybediyorum
