O zaman ki teknoloji ile şu an ki teknoloji çok farklı.
Ajanlar dünyanın var oluşundan beri var maalesef her ülkede
Maalesef öyle :/
Ama yine aynı noktaya geliyoruz. Ajanların sızdığı nokta bildiğimiz devletin en üst kademeleri. Ülkemizin bu konuda alması gereken çok ağır dersler var. Düşmanın nasıl bir yol izlediğini iyice öğrenmek gerekiyor.