• 09-02-2026, 19:33:35
    #1
    Son zamanlarda hangi markayı denediysem çok kötü, sigaraları çok bozmuşlar.

    önerdiğiniz sigara markası var mı?
  • 09-02-2026, 19:34:29
    #2
    3 gün önce bıraktım sigarayı ve (Winston Slender blue içtim 6 yıl) yemek üstü 2 atılır
    • Zukoo
    Zukoo bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 09-02-2026, 19:35:26
    #3
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 gün önce bıraktım sigarayı ve (Winston Slender blue içtim 6 yıl) yemek üstü 2 atılır
    allah winston slender blue nun cezasını versin hocam, beni hayattan soğuttu :SAD
  • 09-02-2026, 19:36:42
    #4
    worzin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    allah winston slender blue nun cezasını versin hocam, beni hayattan soğuttu :SAD
    😂🤣 Niye hocam çok güzel sigara valla ama genel olarak sigaraların Allah belasını versin 100 TL olmuş ben verirmiyim artık o parayı buna 😂 bıraktım valla onun yerine yerim daha iyi
  • 09-02-2026, 19:37:39
    #5
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    😂🤣 Niye hocam çok güzel sigara valla ama genel olarak sigaraların Allah belasını versin 100 TL olmuş ben verirmiyim artık o parayı buna 😂 bıraktım valla onun yerine yerim daha iyi
    inş tekrar başlamazsınız, evet sigara genel olarak çok kötü bir şey
  • 09-02-2026, 19:39:05
    #6
    zigara içecek kadar zengin miyiz yauv. Adıyaman tütün devammm. (içmiyorum)
  • 09-02-2026, 19:40:41
    #7
    💰+50.000₺ PASİF GELİR
    Monte carlo slender dark blue, markette söylerken yoruluyorum. Boğaz dostu 😀
  • 09-02-2026, 19:41:29
    #8
    Yalan değil, bir fırt denemişliğim yok (dal, paket, karton zaten rüyamda bile görmedim) İyi ki alakam yok, zaten param olmazdı içmeye 😂
  • 09-02-2026, 19:50:50
    #9
    Winston dark blue ne zaman şu laneti bırakmaya karar versem hayatım olağan akışından çıkıyor stresten yakıyorum birtane