Konu
Hangi marka sigara içiyorsunuz?
09-02-2026, 19:37:39
#5
worzin
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
😂🤣 Niye hocam çok güzel sigara valla ama genel olarak sigaraların Allah belasını versin 100 TL olmuş ben verirmiyim artık o parayı buna 😂 bıraktım valla onun yerine yerim daha iyi
inş tekrar başlamazsınız, evet sigara genel olarak çok kötü bir şey