Hangi marka sigara içiyorsunuz? - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Hangi marka sigara içiyorsunuz?
29
●
1.014
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Hangi marka sigara içiyorsunuz?
1
2
3
4
09-02-2026, 23:38:11
#19
Thsijk
Tekel içerken pall mall red içerdim hocam şimdi tütüne devam öksürüğü dert etmezsen içilesi bir sigara 😂😂
10-02-2026, 00:06:17
#20
ibrahimykr1
Uzun chesterfield
10-02-2026, 00:17:17
#21
Onurss
Kurumsal Üye
Winston Slender Q Line
10-02-2026, 07:18:25
#22
Gelistir
Winston dark blue ama lanet bir sigara başlayınca diğer sigaralar hafif geliyor bırakamıyorsun boğaz kuruluğu,balgam yapıyor gereksiz ağır bir sigara.
10-02-2026, 10:54:00
#23
ArgeNetwork
Yeni Nesil Yazılım Ajansı
Midnight, fakat azalttım bırakmaya karar verdim.
10-02-2026, 12:30:46
#24
ozizimx
Azalttık günde 3 adet, Kent drange grey long. Bırakcaz elbet.
10-02-2026, 12:31:19
#25
Rosteoz
Adsense | Investor
1 yıldan fazladır Terea Amber, darısı komple bırakmak olsun )
10-02-2026, 12:32:33
#26
Doan
günde 3 paket ne olursa farketmez
10-02-2026, 13:34:40
#27
Abdlsmt!
Captain Black Red,
Captain Black Navy Blue.
Tobocco Shop var burada, hem biraz daha uygun hemde tadı gayet güzel.
Toptan alıyorum 30-40 karton.
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler