• 09-02-2026, 19:54:55
    #10
    GL4D14TOR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Monte carlo slender dark blue, markette söylerken yoruluyorum. Boğaz dostu 😀
    evet gerçekten yorucuymuş, az önce aldım bir tane monte carlo
    deneyimlerimi yazacağım S
  • 09-02-2026, 19:55:50
    #11
    Crowlin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Winston dark blue ne zaman şu laneti bırakmaya karar versem hayatım olağan akışından çıkıyor stresten yakıyorum birtane
    allah affetsin hocam, winston darkblue içecek kadar ne yaşadınız
  • 09-02-2026, 19:58:59
    #12
    worzin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    allah affetsin hocam, winston darkblue içecek kadar ne yaşadınız
    Ne sen sor ne ben anlatiyim
  • 09-02-2026, 20:02:32
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kısa marlboro red içiyorum 15 sene oldu.
  • 09-02-2026, 20:13:15
    #14
    Kısa Parlament
  • 09-02-2026, 20:21:36
    #15
    İçmiyorum

    Su içiyorum onun yerine
  • 09-02-2026, 21:33:13
    #16
    Yıllarca camel soft içtim. Diğerleri kesmiyordu beni. Baktım hepsinin fiyatı arttı bari parliamente geçeyim dedim birkaç yıldır devam ediyorum. Camel gibi isteğimi kesmediği için her içişte 2 tane içiyorum. Çabuk bitmesin diye de uzuna geçtim :d
  • 09-02-2026, 22:57:48
    #17
    worzin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Son zamanlarda hangi markayı denediysem çok kötü, sigaraları çok bozmuşlar.

    önerdiğiniz sigara markası var mı?
    fabrika sigarasi olarak malboro edge ama şu sıralar tütün içiyorum kendim sarıyorum tütünün markası malboro roll
  • 09-02-2026, 23:33:45
    #18
    6 yıl oldu bırakalı umarım sizlerde bırakırsınız tek içtiğim davidoff klasikti.