Hangi marka sigara içiyorsunuz? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Hangi marka sigara içiyorsunuz?
29
●
1.014
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Hangi marka sigara içiyorsunuz?
1
2
3
4
09-02-2026, 19:54:55
#10
worzin
GL4D14TOR adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Monte carlo slender dark blue, markette söylerken yoruluyorum. Boğaz dostu 😀
evet gerçekten yorucuymuş, az önce aldım bir tane monte carlo
deneyimlerimi yazacağım S
09-02-2026, 19:55:50
#11
worzin
Crowlin adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Winston dark blue ne zaman şu laneti bırakmaya karar versem hayatım olağan akışından çıkıyor stresten yakıyorum birtane
allah affetsin hocam, winston darkblue içecek kadar ne yaşadınız
09-02-2026, 19:58:59
#12
Crowlin
worzin adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
allah affetsin hocam, winston darkblue içecek kadar ne yaşadınız
Ne sen sor ne ben anlatiyim
09-02-2026, 20:02:32
#13
BotMan
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Kısa marlboro red içiyorum 15 sene oldu.
09-02-2026, 20:13:15
#14
SerkanAks
Kısa Parlament
09-02-2026, 20:21:36
#15
yusufi4
İçmiyorum
Su içiyorum onun yerine
09-02-2026, 21:33:13
#16
Misafir
Yıllarca camel soft içtim. Diğerleri kesmiyordu beni. Baktım hepsinin fiyatı arttı bari parliamente geçeyim dedim birkaç yıldır devam ediyorum. Camel gibi isteğimi kesmediği için her içişte 2 tane içiyorum. Çabuk bitmesin diye de uzuna geçtim :d
09-02-2026, 22:57:48
#17
meksec
worzin adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Son zamanlarda hangi markayı denediysem çok kötü, sigaraları çok bozmuşlar.
önerdiğiniz sigara markası var mı?
fabrika sigarasi olarak malboro edge ama şu sıralar tütün içiyorum kendim sarıyorum tütünün markası malboro roll
09-02-2026, 23:33:45
#18
Project10
6 yıl oldu bırakalı umarım sizlerde bırakırsınız tek içtiğim davidoff klasikti.
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler