Hangi marka sigara içiyorsunuz? - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Hangi marka sigara içiyorsunuz?
29
●
1.014
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Hangi marka sigara içiyorsunuz?
1
2
3
4
10-02-2026, 18:22:25
#28
emrerusen
Paket tipleri ve izmarit kısımları değiştiğinden beri Tekel 2000 Mavi içiyorum.
Not : Çok garipsenen bir durum ve hiç denk gelmedim bu sigarayı içine ama her yerde buluyorum Allahtan...
10-02-2026, 18:24:17
#29
Jorphy
Growth Manager
muratti rosso
10-02-2026, 19:25:07
#30
ademakcan
Murattı Rosso.
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler