Konu
Hangi marka sigara içiyorsunuz?
09-02-2026, 19:35:26
#3
worzin
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
3 gün önce bıraktım sigarayı ve (Winston Slender blue içtim 6 yıl) yemek üstü 2 atılır
allah winston slender blue nun cezasını versin hocam, beni hayattan soğuttu :SAD