• 23-01-2026, 00:05:07
    #1
    Merhaba,

    Yaklaşık 72 saattir CS GO oynuyorum.

    En son oynadığım cs 1.6'ydı. haliyle özürlü gibi takılıyorum Böyle olunca da pek oynayasım gelmiyor.

    Eskiden çok iyi takır takır oynayan biriyken şimdi acaba dinamiklere ve grafiklere mi alışamıyorum bilmiyorum. Ya da yaş 30'a yaklaştı reflekslerim mi öldü?

    Bu oyunda iyi olmak için ne yapmak gerekiyor, nasıl kendimizi geliştirebiliriz arkadaşlarla girmeye utanacak raddedeyim şuan.

    ek soru: Seçkin satın aldım bu zıkkım kaç maç yaptıktan sonra açılacak o konuda da bilgisi olan var ise çok sevinirim
  • 23-01-2026, 00:06:21
    #2
    Maalesef bende de aynı durum var. Refleksler resmen köreldi; şu an oynadığım her oyunda çok kötüyüm. Zamanında Gather ve CS turnuvalarına katılmıştım, skorlarım da gayet yüksekti ama yaş ilerledikçe insan ister istemez düşüşe geçiyor.
    • sakalper
    sakalper bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 23-01-2026, 00:08:51
    #3
    Ustam seçkin aldıysan faceit geç, orası daha rekabetçi ve daha zor gelebilir ama hilesiz ortama sahip genel olarak. Normal oynadığın 5 maçın 3'üne %90 hile gelme oranına sahip bir oyun. Kendini geliştirmek istiyorsan aim geliştirme atolyeleri var veya aimlabs indirip orada da geliştirebilirsin. Bu arada bazen bende giriyorum istersen ekleşelim birlikte oynarız.
  • 23-01-2026, 00:10:01
    #4
    Üyeliği durduruldu
    kral bu oyunu 3 ay oynadıktan sonra cs 1.6`da engelli gibi davranıyordum o yüzden hiç geri dönmeyi düşünme üzülürsün
  • 23-01-2026, 00:12:04
    #5
    KeremAnulur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ustam seçkin aldıysan faceit geç, orası daha rekabetçi ve daha zor gelebilir ama hilesiz ortama sahip genel olarak. Normal oynadığın 5 maçın 3'üne %90 hile gelme oranına sahip bir oyun. Kendini geliştirmek istiyorsan aim geliştirme atolyeleri var veya aimlabs indirip orada da geliştirebilirsin. Bu arada bazen bende giriyorum istersen ekleşelim birlikte oynarız.
    Göz atacağım hocam mutlaka çok teşekkürler @AFFETMEZ59 nick ekleşiriz müsait olduğumuzda denk gelirsek mutlaka oynarız hocam teşekkürler
    katkinet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kral bu oyunu 3 ay oynadıktan sonra cs 1.6`da engelli gibi davranıyordum o yüzden hiç geri dönmeyi düşünme üzülürsün
  • 23-01-2026, 00:12:11
    #6
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maalesef bende de aynı durum var. Refleksler resmen köreldi; şu an oynadığım her oyunda çok kötüyüm. Zamanında Gather ve CS turnuvalarına katılmıştım, skorlarım da gayet yüksekti ama yaş ilerledikçe insan ister istemez düşüşe geçiyor.
    Hangi turnuvalara katıldınız?
  • 23-01-2026, 00:14:24
    #7
    KeremAnulur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hangi turnuvalara katıldınız?
    Adeks’te düzenlenen çoğu gather turnuvasına katıldım.
  • 23-01-2026, 00:15:02
    #8
    sakalper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Göz atacağım hocam mutlaka çok teşekkürler @AFFETMEZ59 nick ekleşiriz müsait olduğumuzda denk gelirsek mutlaka oynarız hocam teşekkürler


    İstek attım ustam ismim BORATAV
  • 23-01-2026, 00:15:11
    #9
    sakalper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    Yaklaşık 72 saattir CS GO oynuyorum.

    En son oynadığım cs 1.6'ydı. haliyle özürlü gibi takılıyorum Böyle olunca da pek oynayasım gelmiyor.

    Eskiden çok iyi takır takır oynayan biriyken şimdi acaba dinamiklere ve grafiklere mi alışamıyorum bilmiyorum. Ya da yaş 30'a yaklaştı reflekslerim mi öldü?

    Bu oyunda iyi olmak için ne yapmak gerekiyor, nasıl kendimizi geliştirebiliriz arkadaşlarla girmeye utanacak raddedeyim şuan.

    ek soru: Seçkin satın aldım bu zıkkım kaç maç yaptıktan sonra açılacak o konuda da bilgisi olan var ise çok sevinirim
    Hocam selamlar 2013'ten 2021'e kadar aktif olarak cs:go oynadım. Bu süreçte Faceit'te 3400+ elo TR ilk 20'ye girdim. CS2 olduğu dönemde ne yazıkki çok fazla şans veremedim oyuna pek vaktim olmuyor. Kas hafızanızı geliştirmeniz ve oyunun mekaniklerine alışmanız gerekiyor pm üzerinden ulaşın sizlere ücretsiz bir şekilde program yazayım günde çok az vaktinizi bile ayırsanız yeterli olur birde ayarlarınıza bakalım