Merhaba,
Yaklaşık 72 saattir CS GO oynuyorum.
En son oynadığım cs 1.6'ydı. haliyle özürlü gibi takılıyorum

Böyle olunca da pek oynayasım gelmiyor.
Eskiden çok iyi takır takır oynayan biriyken şimdi acaba dinamiklere ve grafiklere mi alışamıyorum bilmiyorum. Ya da yaş 30'a yaklaştı reflekslerim mi öldü?
Bu oyunda iyi olmak için ne yapmak gerekiyor, nasıl kendimizi geliştirebiliriz arkadaşlarla girmeye utanacak raddedeyim şuan.
ek soru: Seçkin satın aldım bu zıkkım kaç maç yaptıktan sonra açılacak o konuda da bilgisi olan var ise çok sevinirim