Profesyonel cs'ciler konuya :D
31
●1.030
- 23-01-2026, 03:13:34Kabul etmek lazım evetNymO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ama bence aim ve hassasiyet bir de çağın getirdiği teknolojiler bizi eskide bırakmış sanırım zaman da geçince kabullendik dediğinizi
- 23-01-2026, 04:43:08katılıyorum yıllardır girmiyorum şimdi girsem 15+kill yaz direktNymO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
eğer kendinizi kolsuz hissediyorsanız çözümü var, kolsuzlar için yapılmış özel refleks odaklı haritalar var kendinizi orada geliştirebilirsiniz bir de deathmatch modları da fena olmaz
hile yüzünden bırakmıştım bu arada hala da vardır kesin.
- 23-01-2026, 07:54:09Hocam başta şunu belirteyim sonucu 1 gün de 1 haftada alacağınız bir süreç değil bu tak diye aiminiz ve oyun yeteneğiniz çok kısa sürede gelişmez ortalama 1-2 ay sürer
1. Kendinize en uygun DPI ve oyun için Fare Sensivity ayarını bulun genelde 800 DPI 0.8 sens gibi düşük seviyede kullanılırlar, Ek olarak kaliteli sağlam elinize oturan bir mouse ayarlamanız lazım movement için güzel bir klavye şart, 7.1 ses özelliği olan kulaklıkta şart ses kasmak için .
2. Aim Rutini çalışmanız lazım cs2 de özellikle ağırlıkla AK-47 - AWP (No Scope) , Deagle Silahlarına odaklanın kontrolü en zor olan 3 silah bunlardır bunları çözerseniz diğerleri daha basit gelir.
STEAM ,TOPLULUK, ATÖLYE kısmına gelin orada sağ hafif üst tarafta arama kısmı olacak oraya tıklayıp cs2 diye aratın daha sonra cs2 yi seçin tekrar aynı bölgede bir arama kısmın olacak oraya şu ibareyi yazın
''Aim Botz - Aim Training (CS2)'' daha sonra ona tıklayıp abone olun , daha sonra cs2 yi açıp menude üst tarafta oyna butonu var ona basın ona bastıktan sonra sağ tarafta ''atölye haritaları ''kısmı var onu seçip az önce abone olduğumuz harita oraya gelecek ona tıklayıp başlatın harita ve haritanın nasıl kulanılacağı hakkında şu videoya bakabilirsiniz
https://www.youtube.com/watch?v=WIasavwJ-m8
3. Her şey sadece aimle bitmiyor aiminiz ne kadar iyi olursa olsun, Peek Atma,Prefie,Spray Kontrolü,Utility kullanımı , Movement konusunda ortalama değilseniz genelde sürekli ölürsünüz
bunları dikkate aldığınız taktirde gerisi sizin oyuna ayırdığını zamana ve odaklanmanıza kalıyor yaşla alakası yok 40 yaşında tanıdığım adamlar var valla 20 lik gençlerin içinden geçiyor.
4- Steamde Yine Topluluk haritaları var her map için eğitim amaçlı nereden hangi utility nasıl atılır, ilk nerelere peek atılır felan bunlarıda harita haritada çalışın .Death match moduda oynayın
2 ay dediklerimi araştırıp uygulayın günde 1-2 saat civarı oyuna ayırdıktan sonra ciddi diyorum şuanki halinizle 2 ay sonra ki haliniz karşılaştırınca şaşıracaksınız. - 23-01-2026, 12:09:32İyi yüksek herz li monitör de şart. Bariz çoğu bağımlısında gamer monitörde var 240-360hz ler ile bizim gariban 60hz vga yadigarın önüne geçiyor. Avantajlı konumda oluyor. Ne kadar bileği geliştirirsen geliştir donanımda kritik kısmı artık.
https://youtu.be/pUvx81C4bgs?si=FtTTtRsb634_CecC
Kıyaslamak gerekirse. İzlersin

ama bence aim ve hassasiyet bir de çağın getirdiği teknolojiler bizi eskide bırakmış sanırım zaman da geçince kabullendik dediğinizi