NymO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam prof csciler için 1.6, source, go, cs2 farketmez. 3/5 gün o sürümde takılması yeterlidir. Oynayamıyorsanız sandığınız kadar prof değilsinizdir (:
katılıyorum yıllardır girmiyorum şimdi girsem 15+kill yaz direkt eğer kendinizi kolsuz hissediyorsanız çözümü var, kolsuzlar için yapılmış özel refleks odaklı haritalar var kendinizi orada geliştirebilirsiniz bir de deathmatch modları da fena olmaz hile yüzünden bırakmıştım bu arada hala da vardır kesin.