• 23-01-2026, 00:15:21
    #10
    sakalper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    Yaklaşık 72 saattir CS GO oynuyorum.

    En son oynadığım cs 1.6'ydı. haliyle özürlü gibi takılıyorum Böyle olunca da pek oynayasım gelmiyor.

    Eskiden çok iyi takır takır oynayan biriyken şimdi acaba dinamiklere ve grafiklere mi alışamıyorum bilmiyorum. Ya da yaş 30'a yaklaştı reflekslerim mi öldü?

    Bu oyunda iyi olmak için ne yapmak gerekiyor, nasıl kendimizi geliştirebiliriz arkadaşlarla girmeye utanacak raddedeyim şuan.

    ek soru: Seçkin satın aldım bu zıkkım kaç maç yaptıktan sonra açılacak o konuda da bilgisi olan var ise çok sevinirim
    Hocam inanır mısınız? Beni tarif ettiniz, Counter-Strike 1.6'da Kral'dım ama aslında hâlâ Kral olabilirim, bir kaç ısınma turu kâfi olur, ama CS:2'de . . . Yani aslında orada da iyi olabilirim, Sniper'la bir kaç kere dürbünsüz teklediklerim oldu, yani alışma düzeyi yoğunlaştırılmış bir biçim de bence etkili olabilir, yani iyiyim diyebiliyorum şahsen.

    Ama hakikaten dediğiniz gibi grafikler vs. vs. derken Counter-Strike 1.6'dan geçtikten sonra bir de şans vermeyince CS:2'ye falan işte öylece kala kalıyorsun, yok oynayasın gelmez, yok şu olur, bu olur falan filan derken.

    Ama şahsen CS:2'ye şans tanır ve de üstüne düşersem bana kalırsa 1 ay da olayı çözerim gibi...
  • 23-01-2026, 00:16:48
    #11
    Emreozkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam selamlar 2013'ten 2021'e kadar aktif olarak cs:go oynadım. Bu süreçte Faceit'te 3400+ elo TR ilk 20'ye girdim. CS2 olduğu dönemde ne yazıkki çok fazla şans veremedim oyuna pek vaktim olmuyor. Kas hafızanızı geliştirmeniz ve oyunun mekaniklerine alışmanız gerekiyor pm üzerinden ulaşın sizlere ücretsiz bir şekilde program yazayım günde çok az vaktinizi bile ayırsanız yeterli olur birde ayarlarınıza bakalım
    Üstad zahmet bile etme ya benim 3-4 günde bir girip oynadığım 1 saat öyle profesyonel olma gibi bir durumum isteğim yok hatta muhtemelen 1 haftaya siler atarım çok teşekkür ederim nezaketin için
  • 23-01-2026, 00:17:10
    #12
    alışırsın hocam
  • 23-01-2026, 00:17:39
    #13
    AFNaNTiK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam inanır mısınız? Beni tarif ettiniz, Counter-Strike 1.6'da Kral'dım ama aslında hâlâ Kral olabilirim, bir kaç ısınma turu kâfi olur, ama CS:2'de . . . Yani aslında orada da iyi olabilirim, Sniper'la bir kaç kere dürbünsüz teklediklerim oldu, yani alışma düzeyi yoğunlaştırılmış bir biçim de bence etkili olabilir, yani iyiyim diyebiliyorum şahsen.

    Ama hakikaten dediğiniz gibi grafikler vs. vs. derken Counter-Strike 1.6'dan geçtikten sonra bir de şans vermeyince CS:2'ye falan işte öylece kala kalıyorsun, yok oynayasın gelmez, yok şu olur, bu olur falan filan derken.

    Ama şahsen CS:2'ye şans tanır ve de üstüne düşersem bana kalırsa 1 ay da olayı çözerim gibi...
    Küçücük 15 yaşında rus çocuklara madara olduk
  • 23-01-2026, 00:18:37
    #14
    sakalper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üstad zahmet bile etme ya benim 3-4 günde bir girip oynadığım 1 saat öyle profesyonel olma gibi bir durumum isteğim yok hatta muhtemelen 1 haftaya siler atarım çok teşekkür ederim nezaketin için
    Estağfurullah hocam ne demek Sadece oyuna girmeden önce aimbotz haritası var ona girin ve en az one tap olmak şartı ile 250-300 bot vurun bu bile oyunda gelişmenize fayda sağlar hayırlı geceleriniz olsun.
  • 23-01-2026, 00:19:34
    #15
    Emreozkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Estağfurullah hocam ne demek Sadece oyuna girmeden önce aimbotz haritası var ona girin ve en az one tap olmak şartı ile 250-300 bot vurun bu bile oyunda gelişmenize fayda sağlar hayırlı geceleriniz olsun.
    Çok teşekkürler göz atacağım hocam hayırlı geceler dilerim
  • 23-01-2026, 00:21:19
    #16
    sakalper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Küçücük 15 yaşında rus çocuklara madara olduk
    Harbi öyle oldu... asdas D AS:
  • 23-01-2026, 00:22:52
    #17
    p90 nerf yedi oyun bitti.
  • 23-01-2026, 00:51:39
    #18
    cs1.6 ile çok fark var.
    alışmanız kolay değil.
    en az bi 200-300 saat harcadıktan sonra yavaş yavaş alışırsınız.