Hocam inanır mısınız? Beni tarif ettiniz, Counter-Strike 1.6'da Kral'dım ama aslında hâlâ Kral olabilirim, bir kaç ısınma turu kâfi olur, ama CS:2'de . . . Yani aslında orada da iyi olabilirim, Sniper'la bir kaç kere dürbünsüz teklediklerim oldu, yani alışma düzeyi yoğunlaştırılmış bir biçim de bence etkili olabilir, yani iyiyim diyebiliyorum şahsen.
Ama hakikaten dediğiniz gibi grafikler vs. vs. derken Counter-Strike 1.6'dan geçtikten sonra bir de şans vermeyince CS:2'ye falan işte öylece kala kalıyorsun, yok oynayasın gelmez, yok şu olur, bu olur falan filan derken.
Ama şahsen CS:2'ye şans tanır ve de üstüne düşersem bana kalırsa 1 ay da olayı çözerim gibi...
Küçücük 15 yaşında rus çocuklara madara olduk