NymO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam prof csciler için 1.6, source, go, cs2 farketmez. 3/5 gün o sürümde takılması yeterlidir. Oynayamıyorsanız sandığınız kadar prof değilsinizdir (:
Kabul etmek lazım evet ama bence aim ve hassasiyet bir de çağın getirdiği teknolojiler bizi eskide bırakmış sanırım zaman da geçince kabullendik dediğinizi