KeremAnulur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ustam seçkin aldıysan faceit geç, orası daha rekabetçi ve daha zor gelebilir ama hilesiz ortama sahip genel olarak. Normal oynadığın 5 maçın 3'üne %90 hile gelme oranına sahip bir oyun. Kendini geliştirmek istiyorsan aim geliştirme atolyeleri var veya aimlabs indirip orada da geliştirebilirsin. Bu arada bazen bende giriyorum istersen ekleşelim birlikte oynarız.
Göz atacağım hocam mutlaka çok teşekkürler @AFFETMEZ59 nick ekleşiriz müsait olduğumuzda denk gelirsek mutlaka oynarız hocam teşekkürler
katkinet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kral bu oyunu 3 ay oynadıktan sonra cs 1.6`da engelli gibi davranıyordum o yüzden hiç geri dönmeyi düşünme üzülürsün