Maalesef bende de aynı durum var. Refleksler resmen köreldi; şu an oynadığım her oyunda çok kötüyüm. Zamanında Gather ve CS turnuvalarına katılmıştım, skorlarım da gayet yüksekti ama yaş ilerledikçe insan ister istemez düşüşe geçiyor.
Hangi turnuvalara katıldınız?