Elektrik ile ilgili
15
●420
- 22-01-2026, 23:06:09Merhabalar, iyi forumlar diliyorum. Bugün birisi bize gelerek, "yıllık 400kw" elektrik kullanım limitini aştığını söyleyip para isteyecekti elden. Böylesi bir şey var mıdır bilen var mı? Elektrik dağıtım firmaları fatura harici bir durumda, KW aşımı diyerek elden para alıyor mu? Bilgilendirme yapılırsa çok sevinirim.
- 22-01-2026, 23:10:47Bizim arkadaşlara da gitmişler ve Kw aşımı diye elden para almışlar. Ben ona hayret ederken bize de gelmişler. Ben evde değildim, anne-babam vardı. Normalde aşım olursa faturaya yansır, elden para almak nedir ben anlam veremedim.Nevayi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-01-2026, 23:14:01Hocam arkadaşlara da gidince bi ihtimal dedik ama ben de inanamadım çünkü eğer aşım olursa faturaya yansıması lazım. Faturayı ödedik zaten. Ekstra gelmelerine anlam veremedim.SinemBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-01-2026, 23:15:06Yeni bir dolandırıcılık yöntemi mi ,yoksa gerçekten yeni bir uygulamamı acaba?.. Hiç bir dayanağı var mı bu saçma uygulamanın? İlk defa sizden duyuyorum böyle abuk bir durumu ama ülkedeki olan bitene bakınca bu da olur mu olur diye de acaba diye düşünmeden edemedim..YunusOte adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-01-2026, 23:15:38Limiti geçmiş birisi olarak söyleyeyim, böyle bir şey yok. Geçtiniz 1-2 ay içinde artık elektrik kullanımınız devlet katkısı olmadan faturalanacaktır diye mesaj geliyor ve 5 lira üzerinden faturalanıyor.YunusOte adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle