Merhabalar, iyi forumlar diliyorum. Bugün birisi bize gelerek, "yıllık 400kw" elektrik kullanım limitini aştığını söyleyip para isteyecekti elden. Böylesi bir şey var mıdır bilen var mı? Elektrik dağıtım firmaları fatura harici bir durumda, KW aşımı diyerek elden para alıyor mu? Bilgilendirme yapılırsa çok sevinirim.