Hocam arkadaşlara da gidince bi ihtimal dedik ama ben de inanamadım çünkü eğer aşım olursa faturaya yansıması lazım. Faturayı ödedik zaten. Ekstra gelmelerine anlam veremedim.
Limiti geçmiş birisi olarak söyleyeyim, böyle bir şey yok. Geçtiniz 1-2 ay içinde artık elektrik kullanımınız devlet katkısı olmadan faturalanacaktır diye mesaj geliyor ve 5 lira üzerinden faturalanıyor.