Bizim arkadaşlara da gitmişler ve Kw aşımı diye elden para almışlar. Ben ona hayret ederken bize de gelmişler. Ben evde değildim, anne-babam vardı. Normalde aşım olursa faturaya yansır, elden para almak nedir ben anlam veremedim.
Yeni bir dolandırıcılık yöntemi mi ,yoksa gerçekten yeni bir uygulamamı acaba?.. Hiç bir dayanağı var mı bu saçma uygulamanın? İlk defa sizden duyuyorum böyle abuk bir durumu ama ülkedeki olan bitene bakınca bu da olur mu olur diye de acaba diye düşünmeden edemedim..