Ajiba adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Elektrik ile ilgili
15
●420
- 22-01-2026, 23:19:59Yoluna çıkmış çakallar muhtemelen. Elden hangi kurum tahsil yetkisine sahipki öyle sokağa adam Salacak git aşım bedeli topla diye. Büyük ihtimalle dolandırıcılık girişimidir bence. Tamam abuk subuk bir sürü uygulama çıkartıyorlar ama bu kadarına da yuhhh yani çüüş yanii ohaa yanii denir..YunusOte adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle