• 22-01-2026, 23:16:17
    #10
    Ajiba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yeni bir dolandırıcılık yöntemi mi ,yoksa gerçekten yeni bir uygulamamı acaba?.. Hiç bir dayanağı var mı bu saçma uygulamanın? İlk defa sizden duyuyorum böyle abuk bir durumu ama ülkedeki olan bitene bakınca bu da olur mu olur diye de acaba diye düşünmeden edemedim..
    İşte ondan dedim acaba mı diye hocam anlam veremedim bir türlü. Ama aşım olsa faturaya yansır ve faturadan öderiz. Fatura harici elden para almak çok saçma
  • 22-01-2026, 23:16:31
    #11
    Kurumsal PLUS
    Böyle bir uygulama yok, bu büyük ihtimalle dolandırıcılık girişimi.
  • 22-01-2026, 23:18:31
    #12
    Böyle bir şey mümkün değil hocam
  • 22-01-2026, 23:19:44
    #13
    Herkese çok teşekkür ederim cevaplarınızdan dolayı kıymetli dostlar.
  • 22-01-2026, 23:19:59
    #14
    YunusOte adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşte ondan dedim acaba mı diye hocam anlam veremedim bir türlü. Ama aşım olsa faturaya yansır ve faturadan öderiz. Fatura harici elden para almak çok saçma
    Yoluna çıkmış çakallar muhtemelen. Elden hangi kurum tahsil yetkisine sahipki öyle sokağa adam Salacak git aşım bedeli topla diye. Büyük ihtimalle dolandırıcılık girişimidir bence. Tamam abuk subuk bir sürü uygulama çıkartıyorlar ama bu kadarına da yuhhh yani çüüş yanii ohaa yanii denir..
  • 23-01-2026, 00:08:39
    #15
    Dola***rılmayın hocam, dikkat! Öyle bir şey yok, el den neden alsınlar, her şey yasal düzlem de devam etmek zorunda, canlı para yasal düzlemin içine eder.
  • 23-01-2026, 02:14:30
    #16
    benimde yaşlı babamı aramışlar elektrik de aşım olmuş, indirim için şua adrese gelin diye. çok garip ablam telefonu alıp kapatmış