YunusOte adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İşte ondan dedim acaba mı diye hocam anlam veremedim bir türlü. Ama aşım olsa faturaya yansır ve faturadan öderiz. Fatura harici elden para almak çok saçma
Yoluna çıkmış çakallar muhtemelen. Elden hangi kurum tahsil yetkisine sahipki öyle sokağa adam Salacak git aşım bedeli topla diye. Büyük ihtimalle dolandırıcılık girişimidir bence. Tamam abuk subuk bir sürü uygulama çıkartıyorlar ama bu kadarına da yuhhh yani çüüş yanii ohaa yanii denir..