Ajiba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yeni bir dolandırıcılık yöntemi mi ,yoksa gerçekten yeni bir uygulamamı acaba?.. Hiç bir dayanağı var mı bu saçma uygulamanın? İlk defa sizden duyuyorum böyle abuk bir durumu ama ülkedeki olan bitene bakınca bu da olur mu olur diye de acaba diye düşünmeden edemedim..
İşte ondan dedim acaba mı diye hocam anlam veremedim bir türlü. Ama aşım olsa faturaya yansır ve faturadan öderiz. Fatura harici elden para almak çok saçma