Böyle bir şey mümkün değil.
Bizim arkadaşlara da gitmişler ve Kw aşımı diye elden para almışlar. Ben ona hayret ederken bize de gelmişler. Ben evde değildim, anne-babam vardı. Normalde aşım olursa faturaya yansır, elden para almak nedir ben anlam veremedim.