Paran yoksa evlenme.
Paran varsa niye evleniyorsun?
Erkekler neden evlilik önermiyor?
38
●2.142
- 15-01-2026, 12:22:32Bence bu algıdan acilen çıkın.bykrldg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-01-2026, 12:29:09Siz bence polyannacılık'tan kurtulun kadınlar güce tapar ya zenginsindir yada sokak serserisi belalı bir tipsindir ikisinin arasındaki insanı kimse istemez toplum içerisindeki ağır hasarlı kadınların durağı bu ikisinin ortasındaki insanlardır o da artık yaptığımız hataları bari bunla örtelim der evlendikten sonra ya o adamı yakar yada kendini Türkiyede ki ahlak çöküşünün özeti bu herkes kendi geleceğini kurtarmanın derdinde ama kimsede demiyor ki ya bu x kişisi kendi yağında kavruluyor hayalleri hedefleri var bunla yol yürüyeyim ama ne gerek var y nin altında son model arabası sayısız gayrimenkulu z kişisi enayi mi x ile uğraşsın y varken bu kadar basitAsuman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ha dediklerime yine inanmıyorsanız kendiniz araştırma yapabilirsiniz.
- 15-01-2026, 12:31:45Algı değil anormal gerçekAsuman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu arada hastanede onlarca çift gördüm Çift evlenmiş çok kısa sonra eşlerden biri Ciddi hastalanmış MS vs. ve eşi sırtında ,kucağında taşıyor her işine koşuyor aralarında daha evlenmemiş ve nişanlı olan bile var sayaları hiç az değil üstelik
ama sorun şu : Hasta olanların tamamı kadın
Erkeklerle ya kardeşleri ya çocukları ilgileniyor. Garip değil mi ???
- 15-01-2026, 12:40:59masrafı çok ondan evlilik oranları düşüyor. parmağa yüzük geçirince en az 1 milyon içeri giriyorsun peki karşılığında ne elde edeceksin? yarın öbür gün boşansan oturduğun eve, sahip olduğun arabaya mala mülke ortak olacak. halbuki bekarken anasının babasının evinde gayet mutlu yaşıyordu boşanınca ve çocuk olduysa evin kadına verilme ihtimali var. mülkiyet erkekte olur ama kullanım hakkı kadına geçebilir birde evi satmana engel olurlar.
evliliklerinde % bilmem kaçı boşanmayla sonuçlanıyor yani neresinden bakarsan bak, erkek için sonu iflasla bitecek ölü yatırım. eskiden erkeğin arkasını toplasın diye kadınla evlendirirlermiş. şimdiki kadınlar ben yemek yapmam, bulaşık yıkamam, ütü yapmam, temizlik yapmam diyorlar. bu durumda kim kimin arkasını toplayacak belli değil. - 15-01-2026, 12:41:46Ülkemizde kadınların çoğunun hipergamisi yüksek deniyor. Bunu doktordan duydum. Ayrıca, birkaç defa şahit oldum. Tüm kadın nüfus bu analize girdi mi? Tabiki hayır.
Erkeğin geliri kadının gelirinden bir iki tık yüksek olsun isteniyor. İşsizlik almış başını giderken bu şartı karşılaşan bazı kişiler var. Bu erkekler, "kadın beni basamak olarak görüyorsa ben de kadını eşya gibi kullanırım" diyor. Bu tipler birden fazla kadınla takıldığı için diğer erkeklere sıra gelmiyor olabilir. - 15-01-2026, 12:55:12Sosyal medyadan gördükleri tüm olayların yaşatılmasını istiyorlar kadınlar arasında kıskançlık aşırı fazla bunu sağlayabilecek finansal güce sahip değilsen çıtırtılar başlıyor yeni ilişkisi bitmiş birisi olarak söylüyorum evleneceğimiz kişiyi gerçekten çok iyi düşünüp seçmemiz gerekiyor yoksa bu kadar masrafın altına girdikten sonra dönüşü olmayan çıkmaz sokakta tıkanırsınız. Dipnot: karşı cinsin narsist olduğunu sezdiğiniz an arkanıza bakmadan kaçın
ha dediklerime yine inanmıyorsanız kendiniz araştırma yapabilirsiniz.