Bence bu algıdan acilen çıkın.
Siz bence polyannacılık'tan kurtulun kadınlar güce tapar ya zenginsindir yada sokak serserisi belalı bir tipsindir ikisinin arasındaki insanı kimse istemez toplum içerisindeki ağır hasarlı kadınların durağı bu ikisinin ortasındaki insanlardır o da artık yaptığımız hataları bari bunla örtelim der evlendikten sonra ya o adamı yakar yada kendini Türkiyede ki ahlak çöküşünün özeti bu herkes kendi geleceğini kurtarmanın derdinde ama kimsede demiyor ki ya bu x kişisi kendi yağında kavruluyor hayalleri hedefleri var bunla yol yürüyeyim ama ne gerek var y nin altında son model arabası sayısız gayrimenkulu z kişisi enayi mi x ile uğraşsın y varken bu kadar basit

ha dediklerime yine inanmıyorsanız kendiniz araştırma yapabilirsiniz.