masrafı çok ondan evlilik oranları düşüyor. parmağa yüzük geçirince en az 1 milyon içeri giriyorsun peki karşılığında ne elde edeceksin? yarın öbür gün boşansan oturduğun eve, sahip olduğun arabaya mala mülke ortak olacak. halbuki bekarken anasının babasının evinde gayet mutlu yaşıyordu boşanınca ve çocuk olduysa evin kadına verilme ihtimali var. mülkiyet erkekte olur ama kullanım hakkı kadına geçebilir birde evi satmana engel olurlar.
evliliklerinde % bilmem kaçı boşanmayla sonuçlanıyor yani neresinden bakarsan bak, erkek için sonu iflasla bitecek ölü yatırım. eskiden erkeğin arkasını toplasın diye kadınla evlendirirlermiş. şimdiki kadınlar ben yemek yapmam, bulaşık yıkamam, ütü yapmam, temizlik yapmam diyorlar. bu durumda kim kimin arkasını toplayacak belli değil.