Ülkemizde kadınların çoğunun hipergamisi yüksek deniyor. Bunu doktordan duydum. Ayrıca, birkaç defa şahit oldum. Tüm kadın nüfus bu analize girdi mi? Tabiki hayır.
Erkeğin geliri kadının gelirinden bir iki tık yüksek olsun isteniyor. İşsizlik almış başını giderken bu şartı karşılaşan bazı kişiler var. Bu erkekler, "kadın beni basamak olarak görüyorsa ben de kadını eşya gibi kullanırım" diyor. Bu tipler birden fazla kadınla takıldığı için diğer erkeklere sıra gelmiyor olabilir.