• 15-01-2026, 11:18:42
    #1
    Merhabalar, son zamanlarda evlilik, çocuk oranları düşmeye devam ediyor. Özellikle erkekler neden evlilik önermiyor?
  • 15-01-2026, 11:21:13
    #2
    Sociget - SMM Paket Satış
    Asuman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar, son zamanlarda evlilik, çocuk oranları düşmeye devam ediyor. Özellikle erkekler neden evlilik önermiyor?
    Sorumluluk, gelecek kaygısı bunlar korkutuyor.
  • 15-01-2026, 11:21:14
    #3
    Para sıkıntısı, yoksa niye evlilik düşünmesinler ki
  • 15-01-2026, 11:22:41
    #4
    ✨️INSTAGRAM HİZMETLERİ✨️
    Feminist düşünce çoğaldı çünkü
  • 15-01-2026, 11:25:54
    #5
    alınan maaşın yarısı kiraya kalan yarısı ev giderlerine gidecek hatta yetiştiremeyip o banka senin bu banka benim bir ton borca girecek daha çocuk masraflarını saymıyorum bile . bir insan evlenip neden derdini 1 ken 1000 etsin ki .
  • 15-01-2026, 11:25:57
    #6
    Para, Kadınların Özgürlük adı altında erkek yapısına ters oluşu, siyasal, maddi ve ekonomik alanlarında gelecek kaygısı. Hayat pahalılığı. Türkiye de her şey gençlerin evlenmesine mani. Maalesef
  • 15-01-2026, 11:28:37
    #7
    Tüm sebep ekonomi.
  • 15-01-2026, 11:30:52
    #8
    tek maaşla geçim zor, iki kişi çalışıncada doğru düzgün birbirinin yüzünü göremicen haliyle evliliğinde bi manası yok
  • 15-01-2026, 11:33:22
    #9
    Lise ve Üniversite yıllarında karşı cins'e karşı çok açılamazdım. Açıkçası kendime vakit ayırmak daha çok hoşuma gidiyordu. Yaş ilerledikçe bizimkilerinde baskıları sonucu bir kaç kişiyle görücü üsulü konuşmaya çalıştım fakat karşı tarafın beklentileri hayatımı etkileyeceği için vazgeçtim. Birde ortada çok fazla önyargı vardı.

    Doğum oranı düşme muhabbeti sadece Türkiye ile alakalı bir durum değil. Korede bu oran daha da düşük ve bu devam ederse 100 yıl sonra koreli kalmayacak.

    Evlilik konusunda Kadınların beklentisi çok yüksek. Sanki Evlilik = İş hayatı gibi yaşattırıyorlar. Evli olan büyükler de evliliği tamamen cinselliğe ve yaşlandıktan sonra evlatların bakacağı izlenimi verdikleri için onları da pek dinlemiyorum. Zaten yaş 34, 35'de evlensem çocuk yapma gibi bir derdim olmayacaktır.