alınan maaşın yarısı kiraya kalan yarısı ev giderlerine gidecek hatta yetiştiremeyip o banka senin bu banka benim bir ton borca girecek daha çocuk masraflarını saymıyorum bile . bir insan evlenip neden derdini 1 ken 1000 etsin ki .