2 ay kadar önce kazadan dolayı sol 2 taraf boyandı nokta çizik yoktu bugun arabayı çalıştırım hemde su izlerini alıyım dedim gözüme boyanan tarafta ufak çizikler çarptı kılcal çok kucuk 1-2 tanesi büyük bü boyadan dolayı mı? yoksa biri mi çizmiş? biri çizmesine benzemiyor boyadan olabilir mi acaba?
ön çamurlukta bişi yoktu ama ordada çizikler oluşmuş
bence birisi çizmiş, belki yanlışlıkla yanından geçerken birinin çantası vs sürtmüştür.
ama tırnak geçmeyecek gibi duruyor pasta cila çözer gibime geldi.
yada her 10 insanın 8'inin yaptığı gibi çok takılmayacaksın hocam
Yıkama yaparken fırça ile yıkama yaptıysanız ve o bölgenin boya işçiliği kötü ise ondan olmuştur eğer kılcal çatlak değilse onlar
Hocam 1 veya 2 kere yıkadım aracı fırça vs kullanmadım aşağıdaki urun komsuda vardı 1 kere bununla yıkadım oda 1 ay kadar önce havalar kötü diye aracı yıkamıyorum, Çizikler çatlak gibi değil tırnak vurunca ele gelmiyor, sanayideki arkadaşlar pasta cila ile geçer dedi. Havaların sıcak soguk yapmasıda etkılemıs olabılır mı?
bence birisi çizmiş, belki yanlışlıkla yanından geçerken birinin çantası vs sürtmüştür.
ama tırnak geçmeyecek gibi duruyor pasta cila çözer gibime geldi.
yada her 10 insanın 8'inin yaptığı gibi çok takılmayacaksın hocam
Yok hocam çok takılmıyorumda arabanın etrafını gezerken gözüme çarptı hani 1-2 yerinde olsa neyse dicem sol kapıların aşağısı&yukarısı her yerinde uzun ınce hani biri çizmesine benzemiyor
Hocam 1 veya 2 kere yıkadım aracı fırça vs kullanmadım aşağıdaki urun komsuda vardı 1 kere bununla yıkadım oda 1 ay kadar önce havalar kötü diye aracı yıkamıyorum, Çizikler çatlak gibi değil tırnak vurunca ele gelmiyor, sanayideki arkadaşlar pasta cila ile geçer dedi. Havaların sıcak soguk yapmasıda etkılemıs olabılır mı?
Bu fırçayla 10M aracı yıkıyor benim patron sorun bundan değil.
2.evet basit pasta cila ile geçer.
Belki ağaç dal yaprak vs surttu sorun edilecek durum değil.
Çatlak yoksa sorun yok bazen macun çatlakları olabiliyor
Bu fırçayla 10M aracı yıkıyor benim patron sorun bundan değil.
2.evet basit pasta cila ile geçer.
Belki ağaç dal yaprak vs surttu sorun edilecek durum değil.
Çatlak yoksa sorun yok bazen macun çatlakları olabiliyor
Macun atılmadı hocam arabaya arka kapı değişti ön kapı gocuk onarım yapılıp boyandı
Hocam kimsenin hakkına girmek istemem sonuçta baktığım bir resim, ama sana bu işi aktif yapan birisi olarak söylüyorum bunlar zımpara izi, yani boya öncesi tabanda bırakılan hatalar emin olmak için bir boyacıya göster ama benim gördüğüm %100 zımpara hatası.