ArasTasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam 1 veya 2 kere yıkadım aracı fırça vs kullanmadım aşağıdaki urun komsuda vardı 1 kere bununla yıkadım oda 1 ay kadar önce havalar kötü diye aracı yıkamıyorum, Çizikler çatlak gibi değil tırnak vurunca ele gelmiyor, sanayideki arkadaşlar pasta cila ile geçer dedi. Havaların sıcak soguk yapmasıda etkılemıs olabılır mı?
Bu fırçayla 10M aracı yıkıyor benim patron sorun bundan değil.
2.evet basit pasta cila ile geçer.
Belki ağaç dal yaprak vs surttu sorun edilecek durum değil.
Çatlak yoksa sorun yok bazen macun çatlakları olabiliyor