• 13-01-2026, 13:53:40
    #10
    SentezReal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam kimsenin hakkına girmek istemem sonuçta baktığım bir resim, ama sana bu işi aktif yapan birisi olarak söylüyorum bunlar zımpara izi, yani boya öncesi tabanda bırakılan hatalar emin olmak için bir boyacıya göster ama benim gördüğüm %100 zımpara hatası.
    Hocam aracı teslim aldığımızda Nokta çizik yoktu aracı 2 kere yıkamışımdır 2 sindede çizik vs yoktu bugun öyle bakayım dedim aynı dediğiniz gibi zımpara izi gibi. Acaya üstündeki pasta cila & Wax vs yapılan işlem aktı alttakı ciziklermi ortaya çıktı acaba? Ama boyandığı zaman çizik olmaz mı yeni boyanan arabayada zımpara sürülmez ki yanlış mı biliyorum?




  • 13-01-2026, 14:04:48
    #11
    Pastayla geçer hocam kullandığınız ürünü bizde kendi arabalarimiz da kullanıyoruz o ürün boyayı cizmiyor
  • 13-01-2026, 14:11:57
    #12
    SentezReal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam kimsenin hakkına girmek istemem sonuçta baktığım bir resim, ama sana bu işi aktif yapan birisi olarak söylüyorum bunlar zımpara izi, yani boya öncesi tabanda bırakılan hatalar emin olmak için bir boyacıya göster ama benim gördüğüm %100 zımpara hatası.
    Marjii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pastayla geçer hocam kullandığınız ürünü bizde kendi arabalarimiz da kullanıyoruz o ürün boyayı cizmiyor
    Eticaret sitelerinde satılan https://www.trendyol.com/pasta-cila-seti-y-s93273 mesela burdaki ürünler gibi ürün alıp kendim yapsam geçirte bilirmiyim? Yoksa makine ile profosyonel yapılmasımı şart
  • 13-01-2026, 15:11:09
    #13
    ArasTasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eticaret sitelerinde satılan https://www.trendyol.com/pasta-cila-seti-y-s93273 mesela burdaki ürünler gibi ürün alıp kendim yapsam geçirte bilirmiyim? Yoksa makine ile profosyonel yapılmasımı şart
    Olabilir yakınınız da bir sanayi sitesi varsa veya aksesuarcı felan oralarda da satılır aynı veya muadil ürünler biz hep sanayiden alıyoruz.
  • 13-01-2026, 15:11:42
    #14
    Hocam sen bi boyacıya göster dediğim gibiyse pasta onu kurtarmaz, şöyle düşün çizik verniğin altındaki boyada senin pasta yaparak alacağın yer vernik, opak boya olsaydı her türlü olurdu ama vernikli boyada olmaz. Pasta işini zaten kendin yapamazsın tecrüben ve KL Pro gibi kaliteli bir makinaya sahip olmasi lazim
  • 13-01-2026, 15:34:38
    #15
    @SentezReal; hocama katılıyorum banada zımpara izi gibi geldi yüzeyi ince zımparayla tam arındıramamışlar gibi yada ağaç dal gibi birşeye sürtülmüş gibide duruyor.
  • 13-01-2026, 15:36:28
    #16
    bczmc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @SentezReal; hocama katılıyorum banada zımpara izi gibi geldi yüzeyi ince zımparayla tam arındıramamışlar gibi yada ağaç dal gibi birşeye sürtülmüş gibide duruyor.
    Hocam ağaç dal olamaz çünkü 2 ayda 100 km yaptım yada yapmadım aracı yatırıyorum. Ağaçlık veya çalılık alana çekmedim o tarz yerden geçmedim, Ön ve arka kapının farklı noktalarında mevcut bir çoğu aynı uzunlukta ve kalınlıkta
  • 13-01-2026, 15:39:08
    #17
    Boya hatası altını güzelce yapmamış.
    Elle tırnakla kontrol et anlarsın

    Oto yıkama fırça izi daha yuvarlak hare şeklinde olur
  • 13-01-2026, 15:44:19
    #18
    fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Boya hatası altını güzelce yapmamış.
    Elle tırnakla kontrol et anlarsın

    Oto yıkama fırça izi daha yuvarlak hare şeklinde olur
    Sigorta şirketi üstünden sigorta şirketinin anlaşmalı olduğu yerde yaptırmıştım aracı sigortaya yazsam bir şey değişir mi? yoksa git kendin napıyorsan yap mı derler ?