SentezReal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam kimsenin hakkına girmek istemem sonuçta baktığım bir resim, ama sana bu işi aktif yapan birisi olarak söylüyorum bunlar zımpara izi, yani boya öncesi tabanda bırakılan hatalar emin olmak için bir boyacıya göster ama benim gördüğüm %100 zımpara hatası.
Hocam aracı teslim aldığımızda Nokta çizik yoktu aracı 2 kere yıkamışımdır 2 sindede çizik vs yoktu bugun öyle bakayım dedim aynı dediğiniz gibi zımpara izi gibi. Acaya üstündeki pasta cila & Wax vs yapılan işlem aktı alttakı ciziklermi ortaya çıktı acaba? Ama boyandığı zaman çizik olmaz mı yeni boyanan arabayada zımpara sürülmez ki yanlış mı biliyorum?