bczmc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@SentezReal; hocama katılıyorum banada zımpara izi gibi geldi yüzeyi ince zımparayla tam arındıramamışlar gibi yada ağaç dal gibi birşeye sürtülmüş gibide duruyor.
Hocam ağaç dal olamaz çünkü 2 ayda 100 km yaptım yada yapmadım aracı yatırıyorum. Ağaçlık veya çalılık alana çekmedim o tarz yerden geçmedim, Ön ve arka kapının farklı noktalarında mevcut bir çoğu aynı uzunlukta ve kalınlıkta