ArasTasarim adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Servise götürüp göster.
Vernik oturdukça zerindeki hatalar meydana çıkmış
Araç yine yatacak onu da göze al bir de soğuk havalarda boya pek tavsiye etmem sıcak havalarda bu işleri yaptırmak daha iyidir