ArasTasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sigorta şirketi üstünden sigorta şirketinin anlaşmalı olduğu yerde yaptırmıştım aracı sigortaya yazsam bir şey değişir mi? yoksa git kendin napıyorsan yap mı derler ?
Git kendin hallet derler.

Servise götürüp göster.
Vernik oturdukça zerindeki hatalar meydana çıkmış

Araç yine yatacak onu da göze al bir de soğuk havalarda boya pek tavsiye etmem sıcak havalarda bu işleri yaptırmak daha iyidir