2 ay kadar önce kazadan dolayı sol 2 taraf boyandı nokta çizik yoktu bugun arabayı çalıştırım hemde su izlerini alıyım dedim gözüme boyanan tarafta ufak çizikler çarptı kılcal çok kucuk 1-2 tanesi büyük bü boyadan dolayı mı? yoksa biri mi çizmiş? biri çizmesine benzemiyor boyadan olabilir mi acaba?
ön çamurlukta bişi yoktu ama ordada çizikler oluşmuş