Burhanese2007 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yıkama yaparken fırça ile yıkama yaptıysanız ve o bölgenin boya işçiliği kötü ise ondan olmuştur eğer kılcal çatlak değilse onlar
Hocam 1 veya 2 kere yıkadım aracı fırça vs kullanmadım aşağıdaki urun komsuda vardı 1 kere bununla yıkadım oda 1 ay kadar önce havalar kötü diye aracı yıkamıyorum, Çizikler çatlak gibi değil tırnak vurunca ele gelmiyor, sanayideki arkadaşlar pasta cila ile geçer dedi. Havaların sıcak soguk yapmasıda etkılemıs olabılır mı?