1. logo mu 2. logo mu
35
●1.128
- 10-01-2026, 18:33:22Bu forumda insanların patavatsız saygısızlığı çok üst seviyelerde size göre bunlar da paintle çizilmiş logolar tam türk aklı ne kadar şey olursa ekranda o kadar güzel çünkü o kadar karşıdakini uğraştırmış olurDou adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
her yerinden bir şey çıkacak patlayacak değil mi

- 10-01-2026, 18:43:36Dou adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yaşınız kaç bilmiyorum ama yaptığınız şey saygısızlık belki bir gün öğrenirsiniz yapılan işi beğenmemekle yapılan işi küçük görmek arasındaki saygısızlık farkını anlarsınız ki size logonun güzel olup olmadığı hakkında konuşma hakkı tanıdığımı sanmıyorum? sadece iki logo arasından hangisinin olduğunu sordum
Yada benim bahsettiğim şeyin 2 logo arasındaki u ve ne harflerindeki kesiklerin hangisinin daha hoş durduğunu anlamayacak kadar bilgiye sahip değilseniz tasarımcının yaptığı tasarımı yorumlayıp "paint gibi" kadar basit bir klişe yorumu yapmazsınız
Logonun tanımını ne olduğunu ne olması gerektiğini anlatacak değilim heralde size sizin logodan beklentiniz her şeyin logonun içinde olması ise birçok logo tarzı var gözünüz görüyor ve aklınız basıyorsa fark etmişsinizdir tasarımda son yılların trendi çok basit ve logonun hatlarıyla bir hikaye yansıtmaya çalışan akımın moda olduğunu sizin kafanıza kalırsa koskoca trilyon dolarlık şirketler paintten logo çıkarıyor keşke her şeyin başında siz olsanız - 10-01-2026, 19:34:04Kesinlikle 2.
edit:
birinci logo daha çok yukarıdan aşağı doğru bir izdüşümde duruyor gibi. ikincisinde ise bir dolgalanma var. yukarıdan aşağı doğru olmasındansa dalgalı olması daha iyidir.
- 10-01-2026, 19:37:59Üstadım biraz gergin bir gün geçirmiş gibi görünüyor ama son cümlesi efsaneuondev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
her yerinden bir şey çıkacak patlayacak değil mi
