Dou adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
😂 Logo olduğunu sizden başka bilen yok bence

Yaşınız kaç bilmiyorum ama yaptığınız şey saygısızlık belki bir gün öğrenirsiniz yapılan işi beğenmemekle yapılan işi küçük görmek arasındaki saygısızlık farkını anlarsınız ki size logonun güzel olup olmadığı hakkında konuşma hakkı tanıdığımı sanmıyorum? sadece iki logo arasından hangisinin olduğunu sordum

Yada benim bahsettiğim şeyin 2 logo arasındaki u ve ne harflerindeki kesiklerin hangisinin daha hoş durduğunu anlamayacak kadar bilgiye sahip değilseniz tasarımcının yaptığı tasarımı yorumlayıp "paint gibi" kadar basit bir klişe yorumu yapmazsınız

Logonun tanımını ne olduğunu ne olması gerektiğini anlatacak değilim heralde size sizin logodan beklentiniz her şeyin logonun içinde olması ise birçok logo tarzı var gözünüz görüyor ve aklınız basıyorsa fark etmişsinizdir tasarımda son yılların trendi çok basit ve logonun hatlarıyla bir hikaye yansıtmaya çalışan akımın moda olduğunu sizin kafanıza kalırsa koskoca trilyon dolarlık şirketler paintten logo çıkarıyor keşke her şeyin başında siz olsanız