• 10-01-2026, 19:43:17
    #28
    Tasarımdan pek anlamayan ben: "ikisi de aynı bunların" jssjjsjsjs
  • 10-01-2026, 20:01:20
    #29
    SEOKOZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üstadım biraz gergin bir gün geçirmiş gibi görünüyor ama son cümlesi efsane
    Gergin değildim aslında sadece bu forumun artık mahalle kahvehanelerinden farksız olmaya başladığını düşünüyorum herkes her konuya en iyi biliyormuş gibi yorumlar yapıyor gerçek hayatta yapılmayacak yorumlar burada boş yapılıyor bilgisi olmayan konularda herkes ahkam kesiyor beğenmedim bence hoş değil sade olmuş demekle bu logo mu şimdi demek arasında dağlar kadar fark var eskiden böyle değildi burası beğenmedim yazan insanlara da yorum yapmadım kendi yorumlarıdır ama saygısızlık başka bir şey
  • 10-01-2026, 20:02:31
    #30
    uondev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gergin değildim aslında sadece bu forumun artık mahalle kahvehanelerinden farksız olmaya başladığını düşünüyorum herkes her konuya en iyi biliyormuş gibi yorumlar yapıyor gerçek hayatta yapılmayacak yorumlar burada boş yapılıyor bilgisi olmayan konularda herkes ahkam kesiyor beğenmedim bence hoş değil sade olmuş demekle bu logo mu şimdi demek arasında dağlar kadar fark var eskiden böyle değildi burası beğenmedim yazan insanlara da yorum yapmadım kendi yorumlarıdır ama saygısızlık başka bir şey
    Bazı üyeler için kırıcı olarak algılanabilecek yorumlar, başkaları tarafından önemsenmeyebilir ya da sadece patavatsızlık olarak değerlendirilebilir. Bu tür durumlarda bakış açıları kişiden kişiye, insandan insana farklılık gösterebilir. Rabbim her şeyin hayırlısını nasip etsin.


    https://www.youtube.com/watch?v=IqiKOMH1L0E
  • 10-01-2026, 20:20:37
    #31
    Kişisel Rütbe
    Ben 2 yi sevdim sanki cetvelle eşitlenmiş gibi
  • 10-01-2026, 20:32:59
    #32
    Hem 1 hem 2 bence
  • 10-01-2026, 20:34:23
    #33
    bence 1
  • 10-01-2026, 22:57:29
    #34
    oxentasoft.com
    3. hocam
  • 10-01-2026, 23:23:27
    #35
    YAZILIM 🟢 TASARIM
    Birinci çalışmada kompozisyon daha uyumlu duruyor hocam, göze hitap birincide daha yüksek.
    İkinci çalışmada bütünlük için eğimli çizgilerden kaçınılmalı ki farkını hissettirsin
  • 11-01-2026, 00:01:48
    #36