uondev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gergin değildim aslında sadece bu forumun artık mahalle kahvehanelerinden farksız olmaya başladığını düşünüyorum herkes her konuya en iyi biliyormuş gibi yorumlar yapıyor gerçek hayatta yapılmayacak yorumlar burada boş yapılıyor bilgisi olmayan konularda herkes ahkam kesiyor beğenmedim bence hoş değil sade olmuş demekle bu logo mu şimdi demek arasında dağlar kadar fark var eskiden böyle değildi burası beğenmedim yazan insanlara da yorum yapmadım kendi yorumlarıdır ama saygısızlık başka bir şey
Bazı üyeler için kırıcı olarak algılanabilecek yorumlar, başkaları tarafından önemsenmeyebilir ya da sadece patavatsızlık olarak değerlendirilebilir. Bu tür durumlarda bakış açıları kişiden kişiye, insandan insana farklılık gösterebilir. Rabbim her şeyin hayırlısını nasip etsin.


https://www.youtube.com/watch?v=IqiKOMH1L0E