• 10-01-2026, 18:05:51
    #10
    1. Daha iyi duruyor
  • 10-01-2026, 18:06:19
    #11
    VolkanCapar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 ve 3. hafin eğimleri birbirini devam ettirdiği için daha göze hitap ediyor 1. logoda
    Astigmattan göremiyorum
  • 10-01-2026, 18:07:03
    #12
    üstte duran
  • 10-01-2026, 18:07:20
    #13
    🔸TRENDYOL DANIŞMANLIK🔸
    SEOKOZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Astigmattan göremiyorum
    ben senin yerinede oyladım hahaha

    ikimizin kararı 1 diyoruz
  • 10-01-2026, 18:07:58
    #14
    @VolkanCapar; Adam adammm
  • 10-01-2026, 18:09:36
    #15
    Bence hiç biri. Daha iyisi yapılabilir.
  • 10-01-2026, 18:11:40
    #16
    1. Logo daha iyi gözüküyor
  • 10-01-2026, 18:14:33
    #17
    1. hocam
  • 10-01-2026, 18:14:55
    #18
    1. Daha iyi duruyor.