Kesinlikle 2.

edit:
birinci logo daha çok yukarıdan aşağı doğru bir izdüşümde duruyor gibi. ikincisinde ise bir dolgalanma var. yukarıdan aşağı doğru olmasındansa dalgalı olması daha iyidir.